Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×

Jak wygląda procedura składania zamówień w sklepie?

Zamówienia na towary oferowane w Sklepie internetowym przyjmowane są za pośrednictwem sieci Internet poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej Sklepu. Mogą Państwo składać zamówienia przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej http://www.megapunkt.pl.

Zamówienie składa się poprzez wskazanie na produkt wybierając opcję „DO KOSZYKA”. Następnie w części zwanej KOSZYKIEM należy wybrać sposób odbioru i płatności za zamówienie, który najbardziej Państwu odpowiada. W chwili składania zamówienia zostają Państwo poinformowani o kosztach zamówionego towaru oraz o kosztach jego dostawy, jeżeli nie zdecydujecie się na odbiór osobisty.

W koszyku nalezy wskazać następujące:

  • zamawiane produkty oraz ich ilość
  • sposób dostawy lub miejsce odbioru zamówionego towaru
  • sposób płatności
  • adres, na jaki przedmiot zamówienia ma być dostarczony oraz dane niezbędne do wystawienia faktury

Łączna wartość zamówionych towarów i kosztów przesyłki podawane są podczas dokonywania zamówienia w koszyku.. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na wskazany przez siebieadres e-mail, automatycznie generowany przez Sklep, list elektroniczny ze szczegółami podsumowującymi złożone zamówienie. 

 

Copyright © 2012, Megapunkt.pl