Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

×

Czy mogę nanosić zmiany do złożonego zamówienia?

Moment e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez Sprzedawcę jest okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych przez Państwa danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do Państwa. Po otrzymaniu informacji drogą mailową o wysłaniu towaru dokonywanie zmian w zamówieniu będzie niemożliwe.

Możecie Państwo także anulować złożone zamówienie w Sklepie w każdym czasie, jednak nie później niż do momentu wysłania towaru na wskazany przez Państwa w formularzu zamówienia adres lub do sklepu detalicznego.

Copyright © 2012, Megapunkt.pl